RESERVEER UW TAFEL

Voor gezelschappen die in beslotenheid wensen te lunchen of dineren, adviseren wij graag een van onze serres. Vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden. Wij zijn u graag van dienst.

Bestel hier uw horecacadeaukaart

FAQ / veelgestelde vragen

Veel gestelde vragen

 

Is er een fietsenstalling aanwezig?

Ja, wij beschikken over een overdekte fietsenstalling die wij ’s avonds ook afsluiten. Hier staan uw fietsen veilig. Ook zijn er stopcontacten om uw elektrische fietsen op te laden.

Waar kan ik een fiets huren?

Wij beschikken over een aantal standaardfietsen met 7 versnellingen en over 2 elektrische fietsen. Op aanvraag kunnen wij ook meerdere fietsen voor u klaarzetten. De fietsen zijn eigendom van een fietsenmaker en worden ook door deze fietsenmaker goed onderhouden.

Wat kost een fiets per dag?

De standaardfietsen kosten € 10,00 per dag en de elektrische fietsen kosten € 22,50 per dag. Omdat de fietsenmaker de fietsen alleen per dag aan ons berekend zijn wij ook genoodzaakt om de volledige dagprijs aan u te rekenen, ook als u maar een halve dag heeft gefietst.

We hebben een ruime keuze uit gratis fietsroutes voor onze hotelgasten!

Heeft u ook E-bikes?

Wij verhuren E-bikes voor € 22,50 per fiets per dag. Het is verstandig om deze vooraf te reserveren, we hebben er meestal maar 2 op voorraad. Op aanvraag kunnen we meerdere fietsen voor u klaarzetten. Ze zijn eigendom van een fietsenmaker en worden ook door deze fietsenmaker goed onderhouden.

Kan ik bij het hotel gratis parkeren?

Ja, direct tegenover het hotel zijn parkeerplaatsen. Op loopafstand zijn nog meerdere parkeermogelijkheden, overal is het gratis parkeren.

Mag ik mijn hond meenemen naar het hotel?

Uw hond is van harte welkom! We rekenen € 7,50 per nacht per hond.  We hebben 2 kamers waar we honden toelaten, graag bij reserveren aangeven dat u uw hond mee wilt nemen.

Ook is uw hond welkom in onze wintertuin, hier kunt u ook ontbijten en dineren. In de gezamenlijke ontbijtzaal mag u uw hond helaas niet meenemen. Op het terras is uw hond uiteraard wel toegestaan. In de omgeving zijn ook kleine bossen en hondenuitlaat plaatsen.

Hoe kan ik het makkelijkst reserveren?

U kunt gebruik maken van ons reserveringssysteem op deze website, maar u mag ook altijd bellen (+31)(0)547 – 333000 dan helpen wij u graag! Liever per email? Dat mag ook, info@hotelhofvantwente.nl  Wij reageren altijd dezelfde dag nog op uw aanvraag!

Is er een lift aanwezig?

Helaas beschikken wij nog niet over een lift in ons hotel. Wel hebben wij 10 hotelkamers op de begane grond. De andere 20 kamers kunt u bereiken via 1 trap naar de eerste verdieping. Ons restaurant en de ontbijtzaal zijn op de begane grond.

Is er ook een restaurant bij het hotel?

We hebben een uitstekend restaurant waar u kunt dineren. Onze menukaart vindt u op deze website onder het tabblad ‘restaurant’. We hebben een Nederlands/Franse keuken en staan in de omgeving bekend om onze goede kwaliteit!

De gerechten op onze menukaart wisselen elk seizoen, in het voorjaar natuurlijk heerlijke asperges uit Twente en in het najaar de wildgerechten. Ook kunt u kiezen uit ons maandelijkse keuzemenu.

Ik volg een dieet / ik heb allergieën, kan ik in uw restaurant terecht?

Wij zijn zeer bedreven in het allergeenvrij koken. Bijvoorbeeld glutenvrij, lactosevrij, zoutarm, koolhydraatarm of zonder smaakversterker is geen enkel probleem. Geef dit wel even door bij uw reservering.

Is er airconditioning?

Het hotel beschikt over 14 kamers met airconditioning. Deze kamers zijn allen op de eerste verdieping. Op de begane grond is helaas nog geen airconditioning aanwezig, maar deze kamers zijn over het algemeen een stuk koeler omdat ze zich op de begane grond bevinden.

Heeft u een 24-uurs receptie?

We beschikken niet over een 24-uurs receptie. Wanneer de receptie gesloten is kunt u met al uw vragen terecht bij de medewerkers achter de bar. Ook kunt u daar inchecken en uitchecken. In principe kunt u tot uiterlijk 23.00 uur inchecken, daarna gaat de bar ook sluiten. In overleg is er natuurlijk wel een ander tijdstip mogelijk.

Hoe kom ik met het openbaar vervoer naar Hengevelde

Indien u met de trein reist, kunt u naar treinstation Goor komen per trein en daar overstappen op de bus naar Haaksbergen. Deze komt door Hengevelde en stopt op circa 30 meter afstand van het hotel (bij de kerk in Hengevelde).

Indien u met de bus reist kunt u ook naar Goor reizen, of naar busstation Haaksbergen. Vanaf Haaksbergen stapt u dan op de bus richting Goor en dan stapt u in Hengevelde bij de kerk uit, op circa 30 meter afstand van ons hotel.

Let op: de bus naar Hengevelde rijdt niet op zon- en feestdagen! Er is wel altijd taxivervoer mogelijk, vraag naar de mogelijkheden.

Heeft u ook kamers voor minder validen?

Wij beschikken over een aangepaste kamer die ook toegankelijk is voor een rolstoel. De kamer is ruimer en ook de badkamer is ruimer (en toegankelijk met rolstoel) en voorzien van handgrepen. Op aanvraag kunnen we ook een douchestoel voor u klaarzetten. Graag horen we uw wensen tijdens de reservering.

Hoelaat is het ontbijt?

Het ontbijt is dagelijks van 8.00 uur tot 10.00 uur. Indien gewenst kunt u eerder ontbijten, in overleg is vanaf 6.00 uur mogelijk.

Tot hoelaat is de keuken  open?

De keuken is tot 21.00 uur geopend. 

Zijn er leuke autoroutes, fietsroutes en / of wandelroutes in de omgeving van het hotel?

We hebben diverse auto-, fiets- en wandelroutes beschikbaar voor onze hotelgasten.

Zijn er leuke winkels in Hengevelde?

Op loopafstand van het hotel vindt u een mooie trendy bloemenwinkel met accesoires. Ook zijn er vlakbij een bakker, slager, kado/speelgoedwinkel, kledingwinkel voor volwassenen en voor kinderen. Iets verder vindt u een hele mooie cadeau/woonaccesoires winkel die absoluut een bezoekje waard is. Ook is er een wijnspeciaalzaak en vlakbij het hotel een kleine supermarkt.

 

 

FAM.PIERIK GOORSESTRAAT 25 7496AB HENGEVELDE HOFVANTWENTE - T+31 (0)547 333 000 CONTACT - ROUTE - NIEUWSBRIEF - SITEMAP